Är det okej att vara rädd för sprutor när man går i sexan (inte för att jag är det!)?

Idag hade vi vacc.* i skolan! Då tar man en spruta. Det var jag och tre andra som fick ta sprutan allra först. Och det gjorde bara LITE ont! Inte mycket!
Och så hade vi ju storsjung i skolan också. Storsjung betyder att alla på hela skolan samlas i idrottssalen och sjunger. Och så brukar det vara uppträdanden också. Men inte den här gången, iallafall, jag och tre andra (samma som tog spruta samtidigt som mig, om ni undrar.) var "Hjälpsångare" och fick stå där framme och sjunga till sångerna i en mick. Vi gjorde det för att det visst skulle vara lättare för dem andra att sjunga med då. Vi fick ha papper om ni undrar! :)

Nu har jag också länkat till MovieStarPlanet och hoppas på att några fler ska kollla in min blogg. Hoppas, hoppas, hoppas! För det är inte kul att ha en blogg om ingen kollar den.
 Det här är jag, iallafall!


*vaccination

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0