Böcker, filmer, musik

Läste just bloggen lookbook.blogg.se. Riktigt bra! Iallafall, böcker som jag gillar är:
1. "Ser mitt huvud tjockt ut i den här?" av Randa Abdel-Fattah
2. "Tio saker jag hatar med mig själv" av Randa Abdel-Fattah (också!)
3. "Rum 213" Ingelin Angerborn
4. "Huset vid vägens slut" av Magnus Nordin
5. "Harry potter och De Vises Sten" av J.K. Rowling (Joanne Kathleen Rowling)
6. "Harry Potter och Hemligheternas Kammare" av J.K. Rowling
7. "Allie Finkle's Rules for Girls - The New Girl" (Engelska) av Meg Cabot

Det var några utav dem böcker jag gillar. Här är tre filmer jag gillar:
1. "Titanic" med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet
2. "Notting Hill" med Julia Roberts och Hugh Grant
3. "The Good The Bad and The Ugly" med East Clintwood

Och som ni ser i rubriken så kommer fem låtar jag gillar:
1. "A Whiter Shade of Pale" med Procl Harum
2. "Hallelujah" med Alexandra Burke
3. "Hello Hello" med Elton John och Lady Gaga
4. "What are words?" med Chris Medina
5. "The Moment I Met You" med Vincent

Det var det, ja! Nu ska jag fortsätta lyssna på min braiga musik! Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0